Det är mycket nu.

Dåligt med updatering från min och Jen´s sida nu ett tag. Vi har helt enkelt haft annat för oss.
Idag var vi iaf på spinning på morgon och sedan mötte vi upp tjejerna på stan för lite lunch. Blev dåligt med bilder men iaf en på dagens från min sida, yeah:


Fy fan, sen när är jag kobent. Jag är kobent!! Fy fan.

Anyways:
Halsduk - Indiska
Jacka - Carlings
Kjol - Urban Outfitters
Trumpor (nedvikta) - Lindex
Skor - Nilson
Väska - H&M

O just det jag. Jag vet att ni är dying to know vem som gjorde vilken av naturgrejerna. Jag menar, dethar ju fullkomligt svämmat över av svar från ivriga läsare. Jag hade gjort den röd-gul-gled-färggranna och Jen den med en kotte med en klöverblomma.

Go natt med er
/Miss T

Kommentarer
Postat av: Lina

fin outfit!


Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback