Vi höll på att missa det bästa av allt.

Gårdagen var riktigt riktigt klockren. Hamnade på debaser som var ett sjukt klockrent ställe med det allra allra skönaste musiken! Efter stängning hittade vi en tunnel som det var fest i och festen fortsatte. Vidare till donken för nattmat och avslutade sedan kvällen på en efterfest på mosebacke med tre sköna individer.

Höll på att missa vår efterlängtade brekkie med. Jen valde att stänga av klockan och somna om. Men vaknade tjugo i tio o det var bara att raca ner till matsalen och vi fick vår frulle.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen

Jag igår:


Top - Monki
Kjol - Åhlens
Halsband - H&M
Sjal - Åhlens
Skinnajacka - carlings
Skor - vaga bond

So Long

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Förlåt att jag besvärar dig, men ser du inte min header? :s Puss

Postat av: helen

ursäkta terese men dinda bröst på stora bilden??? hahahaha vad har hänt?

2008-09-23 @ 14:34:35
Postat av: terese

hahaha, jag vet tror det är skuggorna?!

2008-09-24 @ 14:45:26
URL: http://guesswhat.blogg.se/

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback