Jag har en plan

149319-26

Japp, jag har en plan...tänkte att Vi skulle ta och baka lite julgodis och lite lussekatter eller nåt annat gott på Onsdag 13/12...vore attans mysigt när det är lucia. Lite julstämmning måste vi ju få här uppe även om det inte är så mycket snö....än! Terese kompis är ju här då också..kan väl bli kul för henne att träffa oss tokar under ett sånt här tillfälle..med lite härlig stress och sånt som vi är så bra på att hantera! haha

Vill även påpeka att Ni måste ha en ATTANS bra anledning till att inte vara med... ; )

see ya / Helén


Kommentarer
Postat av: Linda

jag är på, va mysigt det ska bli.

2006-12-11 @ 12:25:23
Postat av: Anonym

Klart vi ska baka jul-godsaker! Jag hejar på knäck o lussekatter!

2006-12-11 @ 17:11:35

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback