koll på läget?

Idag va Järngänget i skolan, som de flesta andra vardagar...men idag har  nog varit den konstigaste dagen på länge. så seg! är det nån som har lyssnat på nån av föreläsningarna?? inte jag iallfall...hm..bra där. plus att den där biomekanik killen är lite lätt psyk gör ju inte saken bättre haha.

Har iallafall några konstiga citat som sagts idag.

Mitt under bimekanik föreläsningen

Jen: Vad är polygommetoden?
Helén: Jag vet inte, jag har hört ordet lite då och då, men har aldrig kopplat vad han menar...
(koll på läget...hm?)

Sandra till Linda: Vaddå 2=40?
Linda: Jag vet inte. (skriver även i pappret 2=40)
Tess: Det står inte 2, det står R=40
(inte lätt att se vad det står på tavlan inte haha)

Efter ett att läraren har gjort en uträkning på tavlan..en lång sådan!
Säger Jen: Vad har han gjort???
(haha bra att du hänger med jen, inte för att vi andra hade koll men ändå)

I slutet av dagen runt halv fyra så är alla attans trötta och vill bara hem och skita i allt!
Jen: Varför säger han det där igen? Det sa han för en kvart sen också!
Helén Vad sa han för en kvart sen???
Jen: Det han säger nu har han sagt för en kvart sen, och nu säger han det IGEN!!!
Helén Tänker: Jag vet då inte vad han pratar om, känner inte igen det iallafall

Dagens roligaste va nog ändå när man helt plötsligt hör från Tess: Fan jag måste till systemet!

Hahaha ja fy vilken dag detta har varit...men man får tänka positivt, ingen mer biomekanik föreläsning och det är ju ändå lill lördag idag! Snart helg med andra ord! HÄRLIGT!


So long! //Dr Grey


Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha!
Det finns inte att man kan hålla sej vaken o fokuserad på hans lektioner. Kan det bli drygare eller? Har jävligt dålig koll på läget, men va faan, det löser sej, det gör det alltid haha Det jag ubndrar är varför man ens går dit när man ändå ägnar hela lektionen åt att göra upp planer för helgen, diskutera lärarens risiga batistiniass o rita..Hmm

Postat av: Linda

haha dålig koll där. och bra att vi skriver inlägg samtidigt, så kan det gå när vi alla skriver här.

2007-05-09 @ 17:22:17
URL: http://lindabeach.blogg.se

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback