Tips om du vill bli vän med Peter Siepen

image401

Tips för hur du inte imponerar på Peter Siepen.

Tips nr 1: Gå inte förbi honom ca 20 gånger i hopp om att han ska börja prata med dig.
Tips nr 2: Ta inte Peter Siepen på stjärten, hur het den en må vara.
Tips nr 3: Styr inte på hans kompis i hopp om att komma åt Peter.
Tips nr 4: Ta inte Siepens hatt och sätt den på ditt huvud, det uppskattas inte.
Tips nr 5: Gå inte ner på golvet och dra iväg ett breakmove (han tycker inte det är lika coolt som du).
Tips nr 6: Säg inte repliker som: "Det är lugnt, jag har haft sex med en 30 åring så det är bara 10 år till mellan dig och mig. Det funkar för mig".
 
Lite på oss, det är beprövade metoder och dom funkar INTE!

Vill även poängtera att hänga efter honom som iglar med kamera är inte heller att rekommendera!
!

Kommentarer
Postat av: tess

Hahahaha förjävla givet säger jag.


Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback