vårens lista efter påsk ...

en liten lista från vad som hänt efter påsk. händer så jävla mycket sjukt nu så vi får väl ta det innan det suddats ut, så här kommer vårens ...

försök till att smita från förfesten: vi drar till e-puben, linda har nyckeln. (okej, tess och helén)

citat: "blunda och gå vidare", "ska jag skjuta dig din jävel!"

låt: green day - time of your life

föfestplace: heléns

söndertrashade lägenhet: heléns

givet käk på efterfest: strips

fall: terese vurpa på e-puben

minneslucka: linda

söndertrashade soffa: heléns. (linda och jenny står på soffan och hoppar, ryggsödet går sönder, jenny säger: linda, det var ditt fel.)

dans:
heléns sexyback dans (kör lite pumpövningar också)

hålla-fortet-brudar: helén och tess


erkännande:
det är en sak jag måste berätta! det är så att jag också tycker uno är het (linda, på tjejtoan på e-puben till helén)


överlåtande: helén ger uno till linda

gos: linda med okänd på kort

letande: efter sprit i en papperskorg

efterfestplace: mariehem17a

hemmabrud: jen


mest borta:
sandra


skor: allstar

promenad: till apoteket en söndag kl 09:59. (ju tidigare man tar det ju bättre verkan)


bortförklaring:
tess och linda en förmiddag när vi möter en vi inte vill möta "vi är bara ute och går" (i gårdagens kläder även)


merit:
31 år


fylla:
helén på TC


förnekelse:
 tentor


"ska jag skjuta dig din jävel":
helén får tysken över sig på dansgolvet






so long suckers!


Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback