En Öde Ö

Vad man skulle ta med sig till en öde ö var samtalsämnet i omklädningsrummet efter gymmet idag. Hur vi kom in på ämnet? Jag drog fram min hederliga gamla ögonfransböjare såklart, den finns alltid med mig.
Vi kom fram till att detta skulle tas med:

Terese
image790image791
Ögonfransböjaren såklart.

Helèn
image793image797
Ja, det blir ju ett gäng Lipgloss, det förstår ju både ni och jag.

Jen

image795image796
Kom inte fram till något bra till Jen, men min gissning är att det bli favvobyxorna med dragsko under knäet. Mer funktionella o snygga får man leta efter. Enligt Jen, ska tilläggas.

Linda
image798image799
Linda lär dra med sej ett gäng kammar såklart!

God Natt med er.
/Miss T


Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som viktiga grejer som skulle få följa med:)

Postat av: Catty

haha ögonfransböjaren var ju gjuten :D

2008-04-22 @ 07:48:32
URL: http://catty.blogg.se
Postat av: Linda

haha, ni är för roliga!!

2008-04-22 @ 10:32:16

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback