En Stor Stark tack

Helgen ja.
Lördag var hela gänget samlat o laddade för en utgång, lika given som alltid. Vad som gick snett kan vara svårt att sätta fingret på. Eller där ljög jag. Alla var så laddade för Klubb Hybris o trodde det skulle vara jättemkt folk (Sist på Klubb Zoo på Villan kom vi inte in) o därför drog vi ner lite efter tio. Detta resulterade givetvis i att vi anlände till ett Folktomt Villan. Snacket gick o det slutade med att det sköna gänget på 9 pers som vi var splittrades i tre gäng som gick till olika ställen.
I efterhand är vi alla hyfsat bittra på att vi inte gick till Hybris, vi har alla våra anledningar till denna bitterhet.
image653

image659
Ja så var det med det, bättre lycka nästa gång. 25e maj ska vi boka in i kalendern, då blir det Hybris för hela slanten.

I lördags:
1 av oss var STARK
1 av oss hade ett MEALTDOWN
1 av oss var bara PACKAD
1 av oss var KÄR

So Long
/T

Kommentarer
Postat av: Elina

svar: haha jo, kanske.. jag har ju lite drygt 2 år kvar, iallafall :-)

Postat av: Emmy

Nej jag har stora problem med att få min bror att göra som jag säger. Skitunge:)

2008-04-08 @ 21:23:58
URL: http://emmybrunner.blogg.se

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback