God Morgon Folket

Har snosat i nästan en timme, o fan vad det är skönt!
Nu ska jag äta en stor frukost o sen ska jag gå ut o gå en lång promenad ensam tänkte jag. Tanken var först Stepmuskel men jag var på det igår o känner mig inte så sugen.
Tänkte i alla fall bjuda på ett Dagens Tips:
image678
Det är ett rouge-stift som är jättebra och ger den perfekta naturliga rosigheten! Finns att köpa på Kicks och kostade runt 150 kr har jag för mig. Det räcker i evigheter. Jag köpte mitt i september och jag har fortfarande mycket kvar, jag använder det dagligen.

Ha en fin dag!
/Miss T

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Mmm men jag skulle ju inte säga nej om han bjöd ut sej!:)

Postat av: lina

låter ju hur bra som helst

2008-04-10 @ 14:11:24
URL: http://tjjugge.blogg.se

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback