Läppglans

Något som jag alltid måste ha med mig vart jag än går är läppglans och helst flera att välja mellan..Här är min topp tre när det gäller just läppglans:

                       image682              
                                             
                                                                 Biotherm Glossy splash                                                         
                                   Läppglans med smak av vattemelon och lime                  
                    Håller länge och ger ett fint skimmer och glans som ändå är diskret!
image683

      L'oreal Paris - Glam shine
          Läppglans som ger lagom med färg
            Finns i massor av olika färger och håller länge!

image684

Maybelline - Shine SeductionTM Glossy Lipcolor
Ger mer färg än de föregående och ger en fin glans på läpparna
Ger en klar och fin färg och sitter kvar länge!


Vill även slå ett slag för låten som går varm i mina högtalare idag:
Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger


The one and only / H

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback