No oh No

Det som inte fick hända hände.
I söndags, bakis o slapp ni vet, slängde jag mej ner i soffan på Mariehem, o knak sa det o så gick mina pants åt skogen. Så numer är det ett hål på ett inte så smickrande ställe. Why oh Why god? Mina favoritjeans som jag jämt har, hur sköna som helst. Tack för flytet.
image730
Där är de, mina gamla favoritjeans.Har konstigt nog ingen bättre bild på dem (Min käre bror är bredvid). De är iaf av märket Repaly o inhandlades av mig i somras på rean. Ett riktigt kap.

Sömmerskan nästa.

Sov sött folket.

Kvällens låt: Gossip - Eyes Open

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: vart jätte gott :)

Postat av: anja

Usch då.
Hoppas du sovit gott, kram kram

2008-04-15 @ 07:21:53
URL: http://justsweet.blogg.se

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback