greetings from copenhagen

Köpenhamn är en sån skön stad har vi kommit fram till! Idag har jag vandrat runt på staden en sväng o shoppat lite innan jag åkte in till mäsan o mötte upp Helèn. Jättestor mässa, det är ju fashionweek men det kanske jag skrev. Shoppade som sagt lite:

Jeans - Urban Outfitters
Top - Urban Outfitters
Skor - Vaga Bond

Sjal - H&M

Top - Topshop
Jeans - Urban outfitters (samma som ovan)

Time for sleeping folks.
God Natt.
Dagens tröttsamma: Människor som inte kan ta en hint
Kvällens låt: Familjen - Det snurrar i min skalle
Nattens sovplats: Scandic Webers i K-hamn
Dagens tröttsamma 2: Att jag inte beställt tågbiljett till Umeå än, jag kommer få gå till fots upp om jag inte får tummen ur snart.
Kvällens mat: Italienskt, Yuum

Adios
/Miss T

Kommentarer
Postat av: T:s syster

Ja, om du inte får tummen ur...så får du se till att få upp den och lifta!! ;-)


Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback