jennie let me love you

Ja nu va det ett tag sen jag va här och gjorde ett avtryck..tänkte dra en liten lista på vad som hänt:

* Varit på invigning av ny klubb i Jkpg
* Diggat stenhårt till E.M.D (på fyllan såklart)
* Gjort tummen upp till killarna i föregånde nämnda band
* Dansat på motorhuven på bilen
* Kanske inte tagit de bästa besluten
* Tagit ett bra beslut
* Haft middag med tjejerna som resulterade i många avslöjanden samt en människa som deckade på badrumsgolvet och sov där till 06.00 dagen efter (starkt jobbat)
* Har slutat jobba
* Har med andra ord semester
* Har haft kräftskiva med släkten
* Sjungit karaoke med släkten högt och tydligt, självklart kom "You give love a bad name" från Fröken Hs ljuva stämma och sa högt och tydligen inför hela släkten: Det här min låt, det är jag!!
* Har samma kväll lärt mig spela trummor till "En gammal amazon"
* Laddar för sista helgen i jkpg med en hejdundrande fest och ännu ett besök på nya klubben där vi senast va med om, en A som somnade i trappan, en gråtandes E samt Fröken H och en J som inte hade en aning om vart de var, va de gjorde eller vilka som va där. (men på något sätt lyckades Fröken H och J komma på samma "efterfest" )så vi får se hur det går denna gången..

eh ja jag har säkert glömt endel men men, det kommer mera någon dag kanske!

Just ja har även gått lös och köpt en Höstjacka från Veromoda, en grå sådan!

Nu ska jag fixa o dona lite här hemma, ha en bra kväll!
//Fröken H

Somarens låt 1: Hurricane Gilbert - Håkan Hellström
Sommarens låt 2: Änglahunden - Hasse Andersson



Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback