Ses snart babes

Okej. Biljettbeställd. Miss T anländer sköna Umeå för att inta hösten och sista terminen på Uni för den här gången den sista juli 22.10. Jen har halvlovat att ni ska komma o möta upp mig o hjälpa mig bära haha. Hoppas på det ja, vi måste ju ta en liten kvällsfika eller något och fira att vi är tillbaka. Sen vill jag även att ni lovar att ta en öl eller två för mig på lördagsnatten, när ni befinner er mitt i dimman. O glöm för allt i världen inte vårt trick: Serverar de inte sprit till oss i ena baren så går vi bara vidare till nästa.
Skål för det.

So Long Ladies

Kommentarer
Postat av: jen

klart vi kommer och givet med fika då på kvällen. Jag och helen kan säkert styra upp nåt gott tills du kommer! HAha ja det tricket är så jäkla givet, det bästa. Ses snart!

2008-08-17 @ 20:33:46

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback