Våga leva lite

Har som vanligt varit dålig på att blogga när jag varit nere i söder. Så klart på grund av bristen på tillgång till internet.
Vad har hänt sen sist då? Inte så mycket. Jag har varit på avskedsfest för en kompis som ska till USA i nio månader. Sen har ajg umgåtts endel med barbro och Johan, Kicchi och mina underbara små syskonbarn. Vi har även haft avskedsfest för min syster Helen och barnen som dragit hem till Australien igen. Ett tort gråt-kalas, precis som vanligt. Ni är så saknade här hemma, men det vet ni!
Här kommer dagens reseoutfit, som jag inte orkade lägga ner någon större energi på..

Sluta se så glad ut hela tiden.
Jeans - Urban Outfitters
T-shirt - JC
Skor - Vaga Bond
Hjälpte Johan o Kicchi att välja vad de ska köpa in för kläder till butiken igår o fasen vad svårt det är att se objektivt på det. jag kan säga att jag inte alls gilla samma saker. De utgick från vad som kan funka i butiken, jag utgick från mig själv hahaha. Så kan det vara. EgoTess

Nu ska vi snart äta.

Ha en fin kväll, det ska jag ha..

Adios!
/Miss T

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback