Beslutsfattande kan vara svårt

Fortfarande riktigt sliten. Har sovit en stund men det var tydligen inte nog. Sitter och överlägger med mig själv om jag ska dra ännu en utgång eller istället ta mig en välförtjänt lugn hemmaväll med familjen. Vi får väl se vad jag kommer fram till innan dagen övergått till kväll. Har ju så svårt att banga en fest, men ändå. Helena drog en recap av kvällen förut och jag insåg att jag var bra mycket mer dragen igår än vad jag trodde. (Vilket resulterade i att en fin bakfylleångest sakta kom krypande. Jag som trodde jag skulle slippa den idag, men ack så fel jag hade) Hoppsan, I did it again. När ska man växa upp egentligen?

Sitter annars mest och målar mina naglar blodröda och lyssnar på den där låten "killen är cp", som för närvarande spelas på ZTV.

Tänkte dra upp en outfitbild från onsdagen förra veckan när jag och Barbro var på Bluesafton. (Där för övrigt en jäkligt het kock jobbade)

Topp - H&M
Jeans - Gina Tricot
Väska - H&M
Skor (syns ej - Vaga Bond
Glajor - Glitter

Nu ska jag återgå till nagelmålning och beslutsfattande.

Hej så länge
/Miss T

Kommentarer
Postat av: Elly

sv: tack!

Postat av: ♥{JUJU}♥ PHOTOS-FASHION-ME

Snyggt ;)

2008-07-19 @ 19:03:22
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: Fröken H

tycker mig se att Miss T har lagt till sig med en liten plutmun på bilderna hahahaha nya grejen tro? mouhaha

2008-07-20 @ 12:02:36
Postat av: Miss T

hahaha, det var nog ganska omedvetet haha, men varför inte haha

2008-07-20 @ 17:30:14
URL: http://guesswhat.blogg.se/

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback