Bio på fredag någon?



Tittade på Batman Begins igår på tv..sjukt bra film. det va en sån där film man aldrig vill ska ta slut och som man absolut måste köpa på dvd. Trodde inte jag skulle gilla den men riktigt bra va den! Så nu längtar jag tills på fredag då den andra batmanfilmen The Dark Night kommer på bio..måste bara se den! vore väl perfekt en fredag kväll!? får se om jag får med mig någon bara..men det ska väl inte va så svårt. eller?



I övrigt så händer det inte mycket mer än att jag är förkyld, jobbar och väntar på att min dator som är beställd ska komma, men de hade tydligen inte de batteriet som pappa o bror beställt hemma så det tar lite längre tid än väntat KUL IDÈ! jag vill ha sakerna på EN GÅNG! haha, lite otålig så iaf så blev det en Dell XPS :


Har även varit en sväng på ikea och kollat ut ett soffbord jag ska köpa och beställa så den kommer upp till umeå samtidigt som jag ungefär valde detta svarta bord:



ja det va väl det jag hade att berätta nu..JUST JA! höll ju på att glömma det viktigaste på onsdag åker jag till Helsingborg och ska gå på..kent! det blir 10de gångs jubileum! TJOHO!



Jag en fredagkväll hos Gurra
Keps: "Lånad" av Stefan
Klänning: Flott

Nu ska jag laga lite lunch. ha det fint folket! // En snorig Fröken H

 

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback