bloggar på nya datorn :)

måste ju börja med att säga att den nya datorn är här!! min bror kom in med den i morse och då va det en helen som studsade upp ur sängen och flög till soffan och plockade upp den så fort jag bara kunde! och ack vad snygg och fin den är!

nog om det, igår va jag o loppan (josefine) i Helsingborg och kollade på kent och håkan hellström. (bilder kommer). jag trodde inte det va sant när konserten va slut och jag stod kvar med en så grym känsla av lycka men samtidigt förvirring med fråga i huvudet: hur kan något vara så grymt bra två gånger på två och en halv vecka?? och jag vet fortfarande inte...nog för att jag älskar kent..men jag har förr varit på två konserter under samma turné men då har den ena konserten varit mycket bättre än den andra, men nu va det helt galet bra båda gångerna!!! och vilket ös det är med låtarna från den nya skivan och deras ljusshow dom har!!! galet snyggt..jag tycker synd om alla där ute som inte får uppleva detta! mycket cred ska självklart gå till håkan hellström, han äger scenen den tiden han har den, men det är som jag o loppan konstaterade: de är i olika genrer på scen och det går inte jämföra dom två!
jag kan inte med ord beskriva hur lycklig dessa två timmar med kent framför mig gör och vilken känsla det är för en liten tös som jag! önskar jag kunde men det gå rinte!


var bara tvungen att ventilera lite..dags för kvällsfika!
på måndag blir det en tur till kolmården med Loppan och Kelly! tjoho

återkommer med bilder från gårdagen!

//Fröken H


Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback