"eh Helén, det ser ut som om du har ett sugmärke på kinden!"

Nog för att jag gillar barn, men inte när dom pekar på mig och asgarvar samtidigt som dom säger: "DU SER UT SOM EN CLOWN!!!!" för att sen skratta ännu mer och skrika! nej du lillkillen dig gillar vi inte..vi snackar pojk på 5 år! Mamma som stod bredvid sa inte ett ljud utan bara skrattade lite smått...mycket intressant!

jag vet inte..jag kanske ser ut som en clown eller?

    


har jobbat 11 1/2 timme idag..lite små seg. när jag vet att jag har en väldans rolig dag framför mig imorgon nooot stängning både fredag och lördag en hel sommar är inte okej!

tur att jag har mina pojkar på jobbet som roar mig haha

nu ska jag se om jag hittar någon kul film att se!

so long//en lite lätt bitter Fröken H

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken unge! sånna gillar vi inte!



nu får ni lite update igen från min sida!



saknar er alla!


Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback