Får snart ett ego större än afrika!

Kommer in i fikarummet på lunchen..där sitter chefen och antecknar på anslagstavlan och säger: "Nej kom du in jag håller på att skriver om dig nu!" och vrider på tavlan för att jag jag inte ska se..jag tror han skämtar och skrattar lite och driver vidare men han ser inte lika road ut som jag haha

när han sen vrider tavlan rätt och går ut därifrån läser jag vad det står: lite info om försäljningen och lite sånt sen står det:

En Eloge till Helén i förbutiken, som alltid är mycket trevlig mot kunder och medarbetare, och som fixar allt!!!

Eh okej, ska jag tycka det är pinsamt eller ska jag bli stolt?!?! jag har ännu inte riktigt bestämt mig..men i början fattade jag inte riktigt va som hänt..han måste skämta men tydlige inte, nu tycker jag det känns lite pinsamt nästan haha men men jobbigt bara att alla kommer se den där skylten HELA veckan ut!! såklart jag tycker det är roligt att även den nya chefen uppmärksammar mitt arbete :) aja, jag kanske suddar ut mitt namn och skriver dit nån annans så min arbetskollegor inte behöver titta på mitt namn i en veckas tid! haha

annars är just nu siktet inställt på helgen då det bär av till kentland! WOHO!


Bild från i lördags då vi hade en helt underbar dag på sjön med båten hela familjen!
(lite lätt bränd nu efteråt ska tilläggas)

Flytväst: Hansen

So long// Fröken H


Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback