"För den där plastbiten!?!?!"

Senaste inköpet en klocka:


Vit klocka från Tritoni..större delen av klockan är plast, vilket min käre far blev väldigt förvånad över då han hade hört priset innan haha men vill man ha något snyggt får man vara beredd på att lägga ut lite pengar som jag brukar säga haha

Jag har lite tråkigt idag, det regnar..jag måste tvätta men orkar inte. har lust att bara krypa in under täcket i soffan och mysa lite med en bra film men har redan avverkat en film och två serier idag..en väldigt bra film dock Little Children, med kate winslet. ganska tragisk men ändå fin! gillar såna filmer en dag som denna..
(tänkte ladda upp en bild på filmen men bloggen vill inte samma som jag...kanske försöker senare)

igår såg jag dock en film som påminde alldeles för mycket om senaste tiden i mitt liv, det skulle verkligen ha kunnat va filmen om mitt liv och jag hade huvudrollen..okej det kanske inte har hänt sååå mycket saker i mitt liv så att det kunde bli en film men handlingen var väldigt nära iaf!

aja, dags att ta tag i tvätten...ha det fint! //Fröken H


Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback