Hem-Hemma

Har hittat hem till värmlandsskogarna igen över helgen. Har varit kass på att bogga, men så har jag inte haft något internet heller, så jag skyller på det. Mobilblogga är så trist, dessutom kan jag inte få in några bilder då. Har ändå tagit ett par outfitbilder som jag tänkte lägga ut under helgen. Men inte nu. Blir bara en bild på min fina spatserar och åka bil till värmland-outfit. fager som få är jag, o jag vet det.


När ni ser de här läckre bilderna, fotade med mobil i den fläckiga spegeln vill ni bara vara MEJ, jag vet ju det! haha
IAF:
Jeansshorts: Jättegamla avklippta Lee-jeans
Linne - Från någon tidning
Cardigan - Reafynd från JC

Saknar er kära vänner, men i augusti väntar en skön reunion, om inte innan dess.

Love
/Miss T

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback