Safety car

Sitter hos bror i jkpg med mina bröder och lisette och kollar på formel 1.
Har ätit en attans god pizza från Alcamo, lätt sveriges bästa pizza. dagen till ära blev det en J-södra (döpt efter jkpgs fotbollslag) en kebabpizza med strips och isbergssallad på MUMMA! åt dock inte upp hela..men mätt blev jag.



aja, nog om det just nu är mina bröder väldigt uppjagade och fundersamma över vad som händer i formel 1 på tv..det hände en liten olycka och nu kommer en safety car ut..och det är tydligen konstiga regler som diskuteras vilt i tvsoffan nu..men med tanke på att deras ferrari team inte ligger bäst till så är dom lite frustrerade hahaha det är iaf väldigt roligt att lyssna på mina bröder som diskuterar att bilarna har kommit i fel ordning efter safety caren, vilket gör att de finns bilar som bromsar upp de som borde ligga före och redan har varvat killen mouhaha aja det är väldigt spännande att lyssna iaf. nu ska jag återgå till mina snorpapper och få ut lite snor ur näsan..jag vet ni tycker jag är en mysig tjej!



So long//Fröken H

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback