Sjukt sliten

Winnerbäck får ett "sådär" av mig. Han hade några toppar men däremellan var det rätt platt. Eftersom jag tycker så mycket om honom och hans musik och det ger mig en stark känsla av nostalgi kan det aldrig bli dåligt för mig. Men om jag ska se det utifrån så var det kanske inte så bra. Han kom igång mer ju längre in i konserten vi kom dock. Jag har varit på bättre spelningar med Lars, det har jag.

Efter spelningen drog vi till Kil o ner till fryken där vi lite snabbt drog i oss varsinn vinare innan vi lallade in på Frykenfesten. Där fortsatte drickandet i form av öl. Jag mår inte prima idag mina vänner. Fy fan för att må som jag gör idag, det var länge sedan och det händer inte ofta och tur är väl det. Bakis som en ost.

Idag kommer jag inte göra många knop. Ska ladda om inför kvällen senare, men först ska jag helt klart inta ryggläge

Gårdagens stadslook:

Tshirt - Monki
jeans - Gina Tricot
skor - Converse
Skärp - Mammas gamla
Väska - H&M
Klocka - Moretime

Var ju inne i staden igår med o shoppade lite på rean. Monki hade halva priset på typ allt. Rena rama guldgruvan. Slutade med att tre t-shirtar och två långärmade tröjor inhandlades där. Vidare köpte jag jeans på Gina och en topp på MQ. Har ju fått lite lön haha

Gårdagens konsert-look:

Tröja - Monki (nytt reafynd)
Jacka - Monki
Jeans - Gina Tricot
Skor - Converse

Känner mig så tråkig som inte orkar umgås med mamma när jag äntligen är hemma, men det känns som om huvudet ska sprängas och inga hastiga rörelser får utföras för då känns det som jag ska tappa huvudet och allt bara snurrar. Fy Fan. Som man bäddar får an ligga.

Adios kära vänner.
/En utslagen Miss T

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback