att bli väckt av "föräldrar på stan"

jaa, vi ska försöka undvika at bli väckta utanför statoil på midsommardagen av "föräldrar på stan" den här gången. eller vad säger du G? haha
Imorgon är det midsommar, och då är det big big party som hägrar! laddad som få är jag måste erkännas!

Tog en sväng till stan igår för att se om jag kunde hitta ngn klänning, men icke får bli denna outfit istället fast med en likadan t-shirt fast vit tror jag, lite mer somrigt..

  

vad tycker du? vit eller grön? svart skor till, de jag köpte för ett tag sen, tyg med rosett på..

Annars då? vad händer i mitt liv? jo jag går mest omkring här hemma o drar, jobbar lite ibland..inte kommit igång med riktiga fullfart-schemat än..igår va jag som sagt på a6 med Josefine men det hela slutade efter att fått tag på det vi hann begav vi oss till en pizzeria, köpte en kebabpizza på RIKTIGT vis (inte nån inte alls lika god norrländskpizza) för att sedan våldgästa mr R med flera och titta på fotbollen, men som ni vet så gick det ju inte så bra..kvällen avslutades med depp musik och mkt bistra miner från folket..och ja jag kunde ju inte hålla mig i all den tragiska atmosfären som va i rummet jag satt mest o skrattade! haha

                                                 

Mr J i väntan på pizzan..observera entusiasmen med flaggan!




Observera munterheten från övriga än G närmast i bild! haha

dags att fortsätta städandet, för idag kommer farfar hit! första gången på 6 år!
Mkt ska fixas!

So long!
ha en fin dag// Fröken H

Kommentarer
Postat av: Miss T

du är jäkligt fin i grönt tycker ju jag, men vitt är somrigt o passar dig också. Jag har samma dilemma, den blåa bodyn eler vit t-shirt på midsommar, till jeanskjolen. alla dessa beslut! Svåra beslut att fatta hahaha


Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback