Dagen idag.

Var med mormor o morfar o plockade jordgubbar imorse. Efter det åkte jag o mamma in till Kil o käka lunch på killingen, det var nice. Mkt god mat med! Sen for vi vidare till staden, där vi hittade en kjol till mamma! Jeanskjol. Som jag har jobbat för att hitta en kjol som mamma ska gilla, minns inte när jag så henne i kjol senast, jag tror vi snackar typ tidigt 90-tal!
Såhär var jag i alla fall klädd:


Kjol - Omsydd från Åhlens
t-shirt (under) - H&M
t-shirt (över - JC
Skor - Vaga Bond
Väska - H&M
Örhängen - Lindex (?)

Just ja, sen har jag bild på en sunkig Miss T från Midsommardagen. Då var jag inte på topp mina vänner, men det var ju ändå väldigt självförvållat.

t-shirt - JC
tröja - Stadium
sunkiga träningsbyxor - Nike
Klocka - Ur&Penn
samt
Ångest skrivet i pannan.

Nej nu ska jag vara lite social med mamma, innan jag ska åka o hämta upp Helena o fara in till stan!
Ha en skön kväll

/Miss T


Kommentarer
Postat av: A p : )

Jättefint!


Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback