"Du missade mig ikväll. träffade iaf en i ditt gäng ;)! hoppas du hade en trevlig kväll!"

Jaa det är väl för roligt att läsa gamla sms man fått i dimman sisådär vid 5 tiden! haha
Jag fick för mig att radera sms igår när jag låg i sängen vid 2 tiden på natten och kunde inte sova och ack så roligt det kan va ibland haha.
aja nog om det, gårdagskvällen tillbringades i min brors nya lägenhet där han håller på att göra om både det ena och det andra, väggar ska bort, väggar ska upp och nytt kök och hela kittet! det stora jobbet är dock avklarat men han behövde lite hjälp med att hålla och fixa lite grejer så då ställer lillasyster så snällt upp! haha det hela resulterade i att jag fick åka till IKEA och köpa en ny kökslucka som lyckades gå sönder...tio minuter innan dom stänger flåsar fröken rosell fram till närmsta arbetare och ville ha en nya. tjejen tittade lite konstigt på mig och skrattade lite sen fick jag en ny!
Fick även underbar kvällsfika av bror min, mackor med salami och brieost på samt räkröra och espresso och juice! inte illa va? haha

        

Som nu ser så hjälper jag till oerhört mycket!

Efter besöket hos bror, styrde jag färden mot Lisa och Jacobs castle där även Josefine satt och kollade på sex and the city... det hela slutade med att vid tolv gick lisa och la sig medans vi andra tre satt kvar och kollade på diverse program och inte allt för smarta kommentarer uttalades! haha men ack vad vi hade koll på programmen som går mellan 00.00 och 02.00 en onsdagnatt! hahaha När jag o josefine senare skulle bege oss hem i regnet va jag, som ni alla vet är vääääldigt rädd a mig när det gäller filmer och sådant, tvungen att be josefine följa med mig till bensinstationen för att tanka bilen. ja jag vågade inte stå där själv i mörkret efter att ha tittat på criminal minds! haha det hela resulterade iaf i att vi tog en cruising genom jkpgs gator med Måns Zelmerlöv i högtalarna och letade studentfester som hägrar i stan! haha aja, det va vad onsdagen hade  att erbjuda!



Lånade mammas fina hallonröda nagellack igår också! blev mkt fint! haha

dags att ta mig en tur på motionscykeln nu!

ha en bra dag//Fröken H

Kommentarer
Postat av: Miss T

gillar nagellacket, ovant men fint på dej!


Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback