Guten Morgen Alle Leute

Nej, jag försöker inte stila med tyskan. Jag kan faktsikt all den där tyskan jag använt mig av här på bloggen på senaste, det är sant. Jag är som ett jävla svensk-tyskt uppslagsverk - Deal with it.

Jävligt fin kväll igår, jävligt fin. Dock kan efter gårdagen konstateras att karlstad lider ett förjävla stort överskott av stekare! Se bara:

Jag tillsammans med stekare 1 och 2. Why oh why, lämna solstaden i fred, vi vill inte ha er här.

Just det ja. En kul grej man kan göra är att inte lämna in jackan när man kommer in utan lägga den i väska som man har med sig. Sen står man i o väntar tills alla har gått ut för man tror man tappat nrbrickan. Helt plötsligt inser man att det inte finns några jackor kvar i garderoben o blir helt förstörd. O samtidigt som man har ett litet nervsammanbrott o letar frenetiskt efter en lapp står någon jävla Pelle o tjatar i örat om efterfest. Jag Vill Inte på någon jävla efterfest med dej o dina fucking stekarkompisar. Exakt vad i den meningen är det du inte fattar!? Några minuter senare inser jag att jackan ligger i väskan. Väskan som jag letat runt i den senaste halvtimmen. Grattis.

Note to self: Lämna aldrig ut ditt nummer till en jävla stekare.

Ich Gestern:

Jag måste sluta ta så snygga posebilder hela tiden alltså!
Skjorta - Vero Moda
Kjol - Object (Kii)
Skor - Skopunkten
Örhängen - Indiska

Skojade även lite på väg till Koreander. Använde bland annat min svarta sjal som paraply. Var den idèn kom från vet ingen. O jaa, Karlstad var staden för kvällen. Det skulle dokumenteras.

Bestämde även att vi ska på Larsa i sommar. Så här ska köpas biljetter! Fint det.
Men nu ska jag löka ett tag o överväga några saker.
1. Ska jag åka till mormor o äta lunch (bör då ringa snarast så hon vet)
2. Ska jag dra en tvådagars o följa med konungen ut ikväll?
3. Ska jag försöka sova lite till eller lägga mig o zappa mellan kanalerna?

Som ni ser är det endel beslut som ska fattas o det görs bäst i ensamhet.
Ha en fin lördag o igen: Go Sweden!

/Miss T

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback