hemma alltså?

ja, hemma i Mullsjö är man men det känns inte riktigt bra ännu..har inte riktigt landat här hemma än. kan kanske bero på att jag har alla mina kläder liggandes utspridda på govlet och att jag bara träffat vännerna här hemma en liten snabbis än så länge..men det blir bra om någon dag tror jag när jag plockat in kläder i garderoben och lite annat! haha

I alla fall så va jag o jobbade igår, börjar inte förrens nästa vecka men va där igår och "övade" i förbutiken där jag ska tillbringa sommaren, måste säga att jag va lite ringrostig i början men efter nån timme va jag inne i det och kom ihåg allt från spel, posten och hur man tömmer kassorna samt hur man fyller i blanketten som ska till säkerhetsbolaget med pengarna! mkt nöjd faktiskt hahaha. Det kändes även bra att vara tillbaka då både välkända och mindre kända ansiktet kom fram och kramade om en och va glada för att se en! så jag ska väl inte klaga antar jag haha roligt va det iaf! kanske skulle hoppa av utbildningen och satsa på en karriär inom ica?? eh nja..får räcka med dessa fem år! haha

Lagom till Fotbolls EM så har även Ica Supermarket fått en idé att vi som jobbar ska ha på oss Sverige tröjor när Sverige spelar, ja tro det eller ej, fröken rosell hade på sig en sverige tröja! jag som sagt att jag tycker det är tråkigt med fotboll...haha men jag måste erkänna att det va riktigt kul att ha något sånt på sig! haha (ska väl även erkänna att jag har fastnat för flera olika fotbollsmatcher på tv, även om det inte är sverige som spelar, hrm...beror det mest på de manliga spelarna eller på sporten i sig? det vet ingen) Tänkte iaf visa min fina work outfit från igår:

       

Byxor: Ica Supermarket
Tröja: Ica Supermarket Fotbollströja

Jag fick även en namnskylt, efter fem år på ica så får jag äntligen en namnskylt!! haha men ni som känner mig vet att jag är liiiite petig när det gäller stavningen på mitt namn... se och "njut"



Jaaa ett e på slutet! inte okej, men men får väl klara av det de närmaste åtta veckorna..är ju ändå en namnskylt! haha

har även insett vad jag har saknat sååå mycket när man inte är hemma här, det är när jag åker hem från jkpg en sen kväll musik på höööögsta volym och jag får sjunga hur falsk och vidrigt som helst och högt ska det va!! haha måste ju roa mig med nåt!

det va en liten update om vad jag har för mig hittills på sommarlovet!

ha en bra dag! Miss ya!

//Fröken H


Kommentarer
Postat av: j

Sexig outfit du! Ska väl ta och visa min sexiga också då haha.

Postat av: Miss T

haha, den där namnskylten alltså, inte okej ica, inte okej.

2008-06-11 @ 22:50:36
URL: http://guesswhat.blogg.se/

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback