I dont believe in Happy Endings. I reckon they dont even exist.

Kom hem för en stund sen. Jag o Erik har varit på bio o sett "What happens in Vegas". Den var helt okej för att vara en sån där typisk amerikansk happy ending-movie. Dessutom är jag fan kär i Ashton Kutcher. Den mannen är så nära perfektion man kan komma.
Har varit på Röda Korset-bussresa med mormor o ett gäng andra oldies. Det var trevligt på sitt sätt, men jag gjorde det ju främst för att mormor  tycker det är så kul när jag är med. Outfiten för dagen valdes utifrån bekvämlighet och vad jag trodde skulle vara ok för mormor haha

Nej ni, natten är kommen men ser inte skymten av nån känsla av sömnighet. Är nog alldeles för uppe i varv. Ska ändå ge sömnen ett försök. Måste orka med morgondagen, det är ju så det funkar ni vet.

Adios vänner


Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback