Ich Heute

Har spenderat ett par timmar i min ensamhet borta på Bergvik. Hämtade bland annat skorna som jag lämnade in för omklackning igår, samt köpte en sodastreamer till Mats.
Ich Heute:

t-shirt - JC
Shorts - Indiska
Väska - H&M (ny)
skor - Din sko
Glajer - Glitter

O vet ni vad mer som hände? Nej så klart ni inte vet men jag ska berätta det för er. Jag blev förälskad! I en jacka. Jag VILL så gärna ha den. Men börsen är för tunn o priset för häftigt. Hoppas på att återfinna den på rean, så om ni råkar se den på rean (JC) så slå mig för allt i världen en pling!

Väskan som inhandlades såg ut såhär:

Men nu är det någon som bör hoppa i duschen för ikväll är det festligheter på gång för mig o Helena! (Bara bekymret kvar vad man ska ha på sig..?)

Ha en fin kväll.
/Miss T

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback