Lite nytt o lite kanske

Gick lös på stan i flera timmar idag, helt ensam. O oj vad trevligt jag hade det i mitt eget sällskap. Dessutom träffa jag på en o annan bekant. Bland annat en gammal klasskompis som jag blev fast o snacka med jättelänge så jag lyckades glömma bort att jag skulle hämta upp mamma i kil på väg hem. Så hon fick så snällt jobba över lite till.
Idag börjar mammas semester iaf o imorron bär det av till husvagnen för en lugn o avkopplande helg uppe i Årjäng.
I alla fall fick jag tag på precis ett par sådana skor jag var sugen på o så en skjortklänning. Ser lite ut som jag har ett nattlinne på mig på bilden samt att jag har den mest osmickrande posen för min kropp haha, men det bjuder jag på o ni vet det. (O mina stackars vita ben ska vi inte snacka om. Ska bli ändring på det i helgen hoppas vi, en bra bok och oj vad jag ska slöa på gräsmattan.)
image999


Sen var jag lite sugen på en väska samt en jeanskjol. Men jag håller mig lite till. Vill försöka hitta den perfekta väskan o jag tror inte att detta är den. Sen har jag ju testat den jeanskjolen som jag vill ha. Fan vad jag vill ha den. Men jag hitta den inte någonstans i hela karlstad, men i Umeå, där fanns den minsann!
image1001image1002


Nej ni, nu ska jag dra igång med matlagningen. (Först ringa Lady J o kirra det sista med uppsatsen)
Ha en fin kväll nu.

So Long
/Miss T

Kommentarer
Postat av: linda och helén

åhh vilka fina skor! hoppas du har det bra hemma gumman. vi saknar dig vi som är kvar här i norr! kramar / linda och helen

2008-06-05 @ 22:53:02
Postat av: Sally

Svar: Tackar :) Detsamma. PUSS.


Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback