Me Me Me

Dagens har varit bra so far.
Har spenderat ett gäng timmar i stan med att fönstershoppa lite samt investera i en kjol o en klocka. Jag tyckte jag var värd det. (Om jag har råd? Nej så klart inte egentligen. Det är något fel på mig, för jag köper tydligen ändå). Okej här kommer inköpen:

Vad säger ni om mitt klockkap. 200 spänn, inte illa va?
Såhär såg jag ut dagens till ära, när jag vandrade Karlstads gator all by myself:


Blus - H&M
Jeans - Gina Tricot
Klocka - Ur & penn
Skor - Vaga Bond
Sjal - H&M
Jacka - Fått av Majus
Örhängen - Åhlens
Halsband - Fick av mormor igår på resan, Handgjort.

Nu ska jag slappa lite.
Fotboll ikväll. Ensam. Känn på den.

So Long dudes.
/Miss T

Kommentarer
Postat av: sanne

Svar : haha, nej det var det verkligen inte :P Kommer snart upp i bloggen om vad jag tyckte om passet :)



Ha en kanon kväll :)

Postat av: Josefin

svar: tack! :)

2008-06-18 @ 20:41:15
URL: http://josefajnlundin.blogg.se/

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback