Säg ett ljud till någon om det och du är död i mina ögon.

Idag var jag till Kil en sväng efter att jag vaknade. Jag, mormor, morfar och Rut var på Killingen och åt. Det var lite kött o potatis o en massa god sallad och grejer. Trevligt att äta ute lite ibland. Det var även buffè, o ni känner ju till kombinationen Terese+Buffè=ingen mat kvar till övriga besökande.
Vädret är piss, o man kan bli less för mindre. Annars har jag en lite skönhetsdag, vi snackar fotbad och hela kittet. Nu ska vi bli vackra inför midsommar här vet ni. Johnny har det stora nöjet att få hålla mig sällskap, Lucky him.
Ich Heute:

T-shirt - Monki
Tröja - H&M
Jeans - Gina Tricot (upprullade)
Skärp - Mammas gamla
Klocka - Ur & Penn
Halsband - Handgjort
Vita tygskor.

Nu ska jag återgå till skönhetsfixet mina vänner. Det lutar åt att det blir festligheter i kil imorgon, men vem vet, vi får se.

/Miss T


Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback