Skål och välkommen till festen?

Vi må ha befunnit oss på olika platser i Sverige under gårdagen, men jag lovar er mina vänner, vi körde racet ändå. Självklart med sms-updateringar kvällen o natten igenom. O idag har vi kört updates per tele. Tror det blev lika storslaget för oss alla. Var i våra esse. Det var inte Helèn, Terese o Jen, det var Nova, Fanny o Alice.

Jag hamnade av någon skum anledning på Harrys. Men det var okej, eller det var kul, det var riktigt kul. Ett tack går ut till Nyårskungen för en finfin kväll o vidare ett tack till Helena som hämtade oss i Faggan o skjutsa in oss till stan o ett sista tack till Mario för att jag fick åka med hem.

Jag är så trött, ska nog sova lite. Helgerna tär som vanligt på en.

/Miss T

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback