skön dag.

Dagen har varit skön och lugn..började med att jag o linda väckte varandra då vi ringde om varandra, bra va? efter ett tag kom linda hot och hämtade mig med bilen som hon så snällt fått låna av J! vi tog en vänta till ica för att handla lite frukost för att ta med oss till Sandy, som dessvärre satt inne hos hennes syster och kollade på frusna män söker, våran sandy det! hahaha men hon kom hem till sig och vi njöt på hennes balkong över vårt fika bord!

image993

Dagens chaufför, L, som lurar resten av trafiken! haha

Sen bar det av för vidare cruisning till strömpilen där ett o annat inhandlades och sen ner på stan för mig och lindus där hon gick lös på ett bar shorts och bikini..och nu sitter jag här väldigt mätt och tvättar för fullt! haha thats my day! mkt bra dag!

Dags att gå ner till tvätten! ha det fint !
//Fröken H


Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback