So 80´s

Hola Folket!
Mkt dålig update här på bloggen under helgen. Har varit alldeles för busy med att leva livet, jag o Fröken H, för att tänka på en update. Men här kommer iaf en, bättre sent än aldrig.
Fredagen var sjukt fin. Vid nio klev vi två årtionden tillbaka o in i 80-talet. 10.00 sänktes första bärsen o sen rullade det bara på med en massa brännboll o härj med allt o alla. Den skönaste av stämningar låg i luften o den skönaste av känslor infann sig i våra lyckliga små kroppar.
image970

Efter detta lallade vi hemöver för ett klädbyte innan finsittningen. Ingen lek det heller i det state vi befann oss i just då. Men till slut så fick vi till det haha
image981

Efter sittningen bar det av vidare ut i dimman o natten o bort mot Ålidhem där festandet o härjet fortsatte. Ja underbara fredag, vilken dag!

Nu ska jag o Helèn ha ett sista litet stadshäng med glass i parken innan det är dags för mig att styra kosan söderöver. Jag har gjort mitt i Ume för den här terminen. Tid att fara hemöver till Värmlandsskogarna o familjen.

So Long vänner.
/Miss T

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback