Spännande möten på Konsum

Dagen so far har inte varit alltför händelserik. Vaknade kring tio, låg o slöa i solen med boken, gick in när det blev för blåsigt o bytte aktivitet till att zappa mellan kanalerna o slötittade på reprisen av gårdagens "In Treatment" - min nya addiction (Mkt bra serie, rekomenderas). I alla fall åkte jag in till kil för att lämna in 2 par jeans på lagning o lämna in en filmrulle åt mamma sen vidare ner till mormor för lite hederlig husmanskost; Ugnstekt falukorv - Med Mjölk till så klart! Skulle åkt in o lämnat mobilen men jag sket idag, vill inte skiljas från min pärla i hela två veckor. Får bli sen..någon gång.
Så här såg jag ut dagen till ära:


T-shirt - Indiska (ny)
Shorts - Indiska (ny)
skor - Din sko (nya)
Örhängen - Åhlens
Armband - Lindex
Brillor - Glitter

Innan jag for hem inhandlades det lite grejer inför Johnnys student på torsdag. Vi snackar skumpa, band, ballonger och grejer. Allt i gult och blått så klart. Ett intressant möte uppstod även, kommer nog bli fler sådana har jag en känsla av, kan ju faktiskt till viss del påverka det hela själv haha

Men nu ska jag fixa till mig lite inför kvällens date med Helena! Lite vindrickande, analyserande o allmänt skitsnack innan vi drar oss in mot stan o kollar in matchen på något sjysst ställe!

Ha en fin kväll o Go Sweden!
/Miss T

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback