spara? nej slösa!

image985

Klänning: Flott

                          

Kjol: The Store                       Väska: dna     


                       

Jacka: Vero Moda                   Träningskläder-
                                                   Jacka & Byxor: Stadium
                                                   Väska: Everest
                                                  


Skor: Vagabond


ja som du ser har jag gått lös nere på stan i två dagar nu..första dagen med tess då jag inhandlade kjolen, skorna och väskan..sen va jag även nere med Sandy och Lindus idag och fick med mig klänningen och jackan hem! ja så kan det gå när man inte tänkt att man ska köpa nåt, då hittar man massor man vill ha! i övrigt har dagen varit skön men ack så varm! och det gillar vi! va även på sista step dancen för terminen idag och det va hur skönt som helst! gillar det passet starkt! Nu börjar det bli dags att små städa och plocka lite här hemma för att inte få allt för mycket att göra på torsdag och fredag innan jag far hem!

ha en trevlig kväll i sommar värmen!

//Fröken H

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback