Spontanitet is the Shit!

Vill ni höra något galet? Imorgon kommer Fröken H farandes till Värmlandsskogarna. Sjukt kul o oväntat, kommer bli så bra. Ska visa vilka som äger, som bara vi kan! Lönehelg är det med vilket innebär en massa folk i farten, kan inte bli bättre!

Bild från en av alla sköna, galna kvällar.

Kvällen har varit jättebra annars. Käkade lite smårätter på Walfrids först. Sen drog vi ett svep vid uteserveringarna o kollade läget, men det var så kallt så vi styrde istället stegen mot Koriander, vårt nya favoritställe. Stämningen där är oslagbar kvällar som denna. Där snackade o åt vi bort några timmar om gamla minnen o fyllor o allt vad det var som behandlades.
Jag ikväll:

T-shirt - H&M
Väst - Monki
Jeans - Gina Tricot
Skor - Skopunkten
Örhängen - Lindex (?)

Nu ska jag sova så jag är utvilad inför morrondagen. Ett litet krya på dig går ut till Kungen som har öron-värk.
God Natt mina kära

/Miss T

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback