Student

Idag är den stora dagen för min styvbror. Studenten. Kom hem för en stund sen efter att ha tagit emot honom i skolan. Sjukt vad full av förväntning o energi luften var. Ja det är något särskilt med studenten alltså, man kan inte annat än ryckas med av stämningen. Det var skratt, tårar o sprutande chamagne.
Jag fick klä upp mig lite:

This is me:
Skjorta - Vero Moda (ny)
Kjol - Vero Moda (ny)
tygskor - skopunkten
halsband + örhängen - inför bal 2003

Vuxen jag ser ut va!
Just ja, det var så kul. Imorse när vi var iväg med bilen till verkstan så sa en av gubbarna som jobbar där: "Det är väl härligt med sommarlov nu va?!" o log sådär ni vet. Om han vetat att jag är 24 år hade han nog skämts. Att döma av tofallet på hans röst trodde han jag var max 14 haha. Konstigt att jag alltid får visa leg på systemet? Nej inte så värst.

Just ja, ni kanske tycker att jag ska ha en sån här rosett i håret? Lånade en av de som var på Johnnys paket. Det förstärker som intrycket av att jag är 7 år gånger tio.


O så en bild på sjävaste studenten så klart, i all sin prakt!

Nu kommer snart folket o det blir smörgåstårta o glass o allt!

So Long mina vänner!
/Miss T

Kommentarer
Postat av: Fröken H

vilken fin liten dam! haha tjusigt värre min vän! gillar rosetten mkt!! tycker det får bli sommarens partyrosett! haha jag kör på en grön, Lady J grön, du blå och L röd! kan ju inte bli bättre haha. ät mycket gott nu bruden!! bara studenten en gång om året :)

2008-06-12 @ 17:37:20

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback