Sol i sinne

Lite olika klädkombinationer har förekommit under helgen.
Först jag o Helèn i fredags:

Fröken H:
Kjol - MQ
Linne - Lager 157
Klocka - Regal

Miss T:
Kjol - Object (Kii)
Body - Gina Tricot
Skor - Skopunkten

Igår var det nya outfits på gång igen:

Miss T:
Kjol - Åhlens (omsydd)
Skjorta - Vero Moda
klocka - Regal
Skor (ej med i bild) - Skopunkten


Fröken H:
Kjol - H&M
Vitt linne - Lager 157
Svart linne - Lager 157
Sjal - Kina (Present från E & A)

Sen har vi dagen idag när vi var inne o såg sex and the city samt fotbollen. (Okej okej, jag erkänner innan Fröken H hinner gå lös att berätta. Tårarna föll så det stod härliga till, men jag bjuder på det. Jag skyller på "That time a month".

Miss T:
Jacka - Monki
Jeans - Gina Tricot
Vit t-shirt - Monki
Tygskor - Skopunkten
Örhängen - Åhlens
Väska - H&M


Fröken H:
Kjol - MQ
Linne - Lånat av Miss T
Kofta - Lager 157
Skor - Vaga Bond
Väska - DNA

Så var det mina vänner. Men nu är vi så trötta att ögonen inte orkar hålla sig öppna längre. Sovdags.

Några bilder från dagen/kvällen idag.

God Natt världen.
/Miss T och Fröken H

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback