Värmlandsskogarna nästa.

Här på 207 pågår städandet för fullt. Har packat det mesta o nu är det golvtorkning o allt det där som gäller. Var på staden med Fröken H idag. Det var lite blåsigt men sommarvärmen var där o det var skönt. Glass blev det o så lite käk på Starz, en sista för säsongen lite så.
Men nu sitter jag som sagt här i min ensamhet. Har en lång ride framför mig. Hoppas jag kan få sova lite. Men tankarna är nog för många o ljus o röster omkring mig för tydligt.
Tog även en dagens-bild men min mobil psyka ur lite så den sparades inte. Här kommer en finfin bild på mig i en hatt jag testa på Åhlens istället:
image983
Härlig fotomin, jag vet.

Sen en bild på Ooulle o Helèn då:
image984
Nu ska jag fortsätta gå lös med trasan.

Adios
/Miss T

Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback