"Vi anställde en kille att sköta toaletten, men vi glömde bort honom"

japp min sommar är räddad!
Igår va jag o hämtade ut biljetterna till kent+Håkan Hellström i kentland Eskilstuna! ojoj vad jag o E kommer äga!
Sen idag sitter jag o slösurfar på internet och till min stora förstjusning ser jag det här: "Stjärnorna i Psykbunkern" 25 avsnitt, 2-6 minuter långa där man får följa kent i deras studio i Älvsjö "Psykbunkern" ojoj mina vänner tro mig att jag blev överlycklig!! TJOHO!

Länken till det hela: http://blogg.svt.se/psl/2008/6/24/arets-sommarfoljetong-pa-psl-stjarnorna-i-psykbunkern/
(det visas alltså inte på tv utan på svts per sinding larsens blogg)

Jocke: "det är böter om man kommer försent, 200 kr per påbörjad minut...så 5 minuter blir 1000 spänn!"
jaa man kanske skulle börja med det när vi ska till skolan eller träning?? eller vad säger ni töser?? haha tror några skulle bli rika o några fattiga hahaha

Dags för jobb senare idag, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Åh, ska du på den konserten?

Jag är helt sjukt avundsjuk...

Jag ville också dit, men jag ska jobba! :'/


Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback