Dagens sunk

Idag har varit en tung dag, som på många sätt liknat gårdagen.
Snosades för länge imorse, hann bara dra i mig ett kokt ägg, hungrig när jag kom till skolan. Hade soppan med de äckliga glasnudlarna som gjorde att jag mådde illa bara ja tänkte på lunch. Tryckte trots detta i mig lite. Efter lunch blev det inget mer plugg våra hjärnor o kroppar sa ifrån. Jag o Helèn tog oss iväg på en skogspromenad, o bara det var en kraftansträngning, det kan jag säga er.
En jävla massa gnäll från min sida.
Här ska ni få en dagens Sunk-Tess. Man får ha sådana dagar med!
image869
Tshirt - JC
Farfarströja (under) - Stadium
Jeans - Köpenhamn (minns ej vart)
Skor Coverse
Anorak (i handen) - Roxy

Ni vill se ut som jag idag, det vet jag!

image872
Finväder i Ume idag! Bilderna togs under vår promenad vid Nydalasjön. O nej, det ska inte börja åska, men jag kan inte hålla fingrarna i styr när jag tar bilder, tror det beror på det haha

Hoppas ni har en bättre fredag än mig o gör något kul ikväll!
So Long
/Miss T

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

sv. inte lite heller .)

Postat av: Karin

oh snygg outfit, snygg stil!

2008-05-02 @ 18:49:27
URL: http://karinolofsson.se

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback