Ge mig helg tack!

Hela den här veckan går sjukt sakta mina vänner vill jag lova ..dagen har inte varit helt okej från min sida då jag har blivit frustrerad och less över småsaker..men men, antar att alla har sina dagar.
Tog mig iaf upp ur sängen imorse och fick på mig lite kläder:


image922

Linne: Lager 157
Kofta: Lager 157
Kjol: Miss Denim
Skor: Blend She

Dags för träning med Miss T..Step Dance dagen till ära, hoppas humöret stiger inför kvällens äventyr på station för lite fika och musiklyssnande!

//Miss H



Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Vilken härlig bild! Strålar verkligen om dig! :)

Postat av: Johanna

ja vi får hoppas på att finvädret kommer till er också! god natt!

2008-05-08 @ 23:24:46
URL: http://nannisjohanna.blogg.se

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback