sista kvällen

så har dagen kommit, den beryktade dagen innan.
dagen innan Lady J far hem och lämnar oss andra tre ensamma i Umeå!
Detta ska förstås "firas" med en grillkväll och en bartämning på nh som sent ska glömmas!! haha
Dagen har även innehållit lite finlir på C-uppsatsen innan sommarlovet för mig o Helene därför läggs lite bilder upp från dagens slut, då jag va less o trött och ägnade mig åt annat! haha (bra skrivkamrat va?)

image953 

   

Har även insett att mina skor är inte av bästa kvalité:

image958

Men kan man begära mycket mer av ett par skor som kostar 199 kr och användes nästan varje dag? och har även fått följa med ut på galej?

Har ingen dagens bild men kan däremot bjuda på en bild på klockan jag köpte förra fredagen:

image959

249 kronor på Ur & Penn!
ett bra köp hittills iaf!

Nu är det dags för att fixa det sista innan folket kommer för lite grillning här nere på gården!
Ha en skön kväll!
//Fröken H




Kommentarer

Här ska du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback